Menü

A rosszfiúk visszatértek

Michael Bay popcorn gyáros anno még a 90-es évek egy stílussal és remek filmzenével megáldott akciómozival, a Bad Boysszal örvendeztett meg minket. A Will smith és Martin Laurence formálta zsarupáros most ismét visszatér immáron harmadik és utolsó alkalommal. A helyszín még mindig Miami. Jöhetnek az pergő videójáték akciók, a lassított beállítások és a kissé trágár humor. Lássuk a részleteket.

Jó akciók a régi recept alapján, avagy a Terminátor mitudoménhányról

James Cameron sötét sci-fi víziója, a Terminátor a popkultúra része lett és sztár csinált Schwarziból. A messze kiemelkedő megasikerek után zuhanó színvonalú széria újra Cameron produceri kezébe került és nem kerülhette el immáron 6. részét. A recept a régi Sarah Connorral ismét a fedélzeten. Schwarzi is back. De valahogy nem annyira jók a régi trükkök még a Deadpool rendezőjétől se.

De miért?

Itt egy ásványvizes flakon, ott két sörösdoboz, meg amott is egy. A kólásüveg az út szélén, a csipszes zacskó a bokorban. Egyesek azt gondolják, hogy „ez az egy nem számít” Plogging. Mozgás és környezetvédelem 2 in 1.

Amikor csak hebegni-habogni tudunk

Megvan az a kínos pillanat, amikor a főnökünk, az általunk nagyon csodált tanár, vagy akár a kiszemeltünk hozzánk szól, de mi hosszas monológok helyett csak értelmetlenül összerakott, szófoszlányokból álló mondatokat tudunk kinyögni. Ráadásul az arcunkra is kiül, mennyire zavarban vagyunk. És akkor megkérdezzük a szervezetünket, hogy: miért teszed ezt velünk?

Környezettudatos élet

Mennyire fontos az Ön számára, hogy környezettudatosan éljen? Szeretne a jelenleginél környezettudatosabban élni? Hallott már a szelektív hulladékgyűjtésről? Ön szelektíven gyűjti a háztartási hulladékot? Hallott már a komposztálásról?

A tudatos vásárlás nem pénztárca kérdése

Sok rákkeltő anyagot, „szemét” kaját, adalékanyagot, műételeket és temérdek édességet veszünk, hozzádobunk mindig egy újabb műanyag szatyrot, néhány csokit, kekszet és plusz két nápolyit a fizetésre várva. Nem megvesszük, amit kell, hanem vásárolgatunk. Ha van is cetlink, kétszer annyi termék kerül a kosárba. Miért?

Akciós. Megveszed?

Minden harmadik magyar rendszeresen vásárol fölösleges dolgokat - olvasom az interneten az egyik legfrissebb kutatás eredményét. Sokan úgy vélik bölcs dolog követni az akciókat, figyelni a kedvezményeket. Ész nélküli költekezés vagy tudatos, akciókat figyelő, kedvezményeket követő tervezett vásárlás? Ez itt a kérdés.

Nem a Te hibád!

A túlsúlyos emberek nagy része önhibáján kívül nem tud fogyni. Azt látom, hogy egyszerűen a mai világban egy bevásárlás bármelyik boltban valóságos aknamező. Manipulálnak bennünket az élelmiszer-összetevőkkel, melyek gyakran evésre késztetnek és még nagyobb étvágyat gerjesztenek.

Vásárlás pasikkal?

Mindannyian jól tudjuk, hogy a férfiak többsége szeretne kimaradni a karácsonyi (vagy bármilyen) vásárlásból, legszívesebben otthon maradna és végignézne egy-két meccset a tévében. De a béke kedvéért azért mégis elkísérik párjukat a bevásárlásokra. Vajon hogyan tudjuk az unatkozó férfiaknak elviselhetőbbé tenni a vásárlást?

Megváltozott a filmvilág

Mozi- és filmrajongóként amikor csak lehet, ott ülök a „cinemában” egy jó filmen. De szomorúan kell megállapítanom mostanában, hogy igencsak megváltozott a filmvilág. S bár a technikai fejlődés döbbenetes, nem biztos, hogy megfelelően használják ki ezt a lehetőséget.

Írd bele magad egy könyvbe, legyél Te is könyvmecénás!

Szeretnél hozzájárulni valamilyen értékteremtő dologhoz? Most itt a lehetőség, ugyanis a Csimota Könyvkiadó létrehozta a Könyvmecénás akcióját, melynek keretében Te is hozzájárulhatsz a könyvek megjelenéséhez.

Úgy vásárolunk, ahogy akarják?

Sokszor nem is gondolunk bele, hogy az üzletekben semmi sincs csak úgy, véletlenül elhelyezve. Főleg a nagy bevásárlóközpontokban komoly, előre kidolgozott stratégiával torpedóznak minket, befolyásolják döntéseinket, és szükségleteket keltenek bennünk.