Menü

A nyár és a kalandvágy

Amíg az ember fiatal, elég sok hullámát éli át az újdonságra és kalandra való vágyakozásnak. De olykor nemcsak a fiatalok ráznák le a monotonitás terhét. Nyáron pedig még alkalmasabbá válik a kedv, a környezet és a körülmények.

Apró dolgok a fiatalság megőrzése érdekében

Azt mindenki tudja, hogy születési éve szerint hány éves. Ahhoz azonban, hogy megtudjuk, biológiailag fiatalabbak vagy idősebbek vagyunk-e kronológiai korunknál, bizonyos vizsgálatokat kell végezni. Általában igaz ugyanis, hogy biológiai életkorunk nem egyezik valóságos éveink számával. Íme néhány hasznos tipp!

Ételek, melyek öregítenek

Ha az egészséges életmód jegyében élünk (de akkor is, ha még nem) tudnunk kell róla, hogy léteznek alattomos kis ételek, amelyek öregítenek bennünket. Melyek ezek és hogy kerülhetjük el őket?

Drogprevenció

A fiatalok kábítószer használatának megelőzése mindig aktuális téma, különösen azoknak van nagy felelőssége és lehetősége erre felhívni a figyelmet, akik gyermekekkel foglalkozó intézményekben dolgoznak.

30 napig napi 3 liter víz kihívás

Nagyszabású kihívás indul, mindenkit várnak, aki szeretne egészségesebben élni.A kihívás neve: Idd magad egészségesre!
A célja pedig, hogy a résztvevők 30 napon keresztül napi 3 liter vizet igyanak.

Bőrszépítő ételek

Az örök fiatalságot ígérő, borsos árú fiatalító krémek helyett nem ártana olyan ételeket, zöldségeket, gyümölcsöket fogyasztani, amik támogatják külsőnk felé irányuló fáradhatatlan törekvéseinket. Életmódunk nemcsak formánkra és immunrendszerünkre hat, hanem bőrünk állapotát is nagymértékben befolyásolja. Fogyasszunk bőrszépítő ételeket!

A fiatalító elixír – olajfa vagy olajfűz?

Mennyiben hihetünk a fiatalító termékeknek, milyen anyagokat érdemes használnunk a sejtek fiatalságának megőrzéséhez? Természetesen a megelőzés a leghatékonyabb fiatalító módszer, de ha valaki mégis szívesen használna néhány természetes eredetű segédanyagot, annak talán segíthetünk.

Táncolj a fiatalságodért!

Mindenki tudja, hogy a mozgás, a sport elengedhetetlen az egészséges élethez, s mindenki tud olyan ismerőst, rokont, barátot felmutatni, aki aktív életet élt, és 70-80 évesen is ugyanannyira aktív fizikailag, mint fiatal korában. A tánccal mi magunk is elérhetjük ezt. Sosem késő elkezdeni!

Legyen kedvünk mozogni!

Milyen edzésformát válasszunk? Tényleg nem érdemes elkezdeni futni, ha nem tudunk legalább 20 percet egyhuzamban lefutni? Hogyan határozzuk meg az ideális mozgásformát? Itt vannak a válaszok.

Öregek kontra fiatalok

Az öregség: a kiteljesedés, a bölcsesség vagy a hanyatlás időszaka? Mindegyik leegyszerűsítő és sztereotip kép az időskorról. Ráadásul az öregedés fogalma sajnos ma leginkább a pejoratív asszociációt indítja el a fejekben, és számos előítélet is kapcsolódik hozzá.