Menü

Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

  • Dátum: 2015.04.13., 08:59

A sikeres tavaly őszi kampány után a Procter & Gamble és a Lidl idén is elindítja közös jótékony célú programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2015 áprilisa és júniusa között a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.  

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolnak 2015. április 7. és június 30. között, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A két jótékony vállalat közös tavalyi programja sikeresen zárult, a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatták 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosították fél évre a melegétel-ellátást. Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját, hogy ezzel is hozzájáruljon a mindennapok megkönnyítéséhez és otthonaik kényelmének megteremtéséhez.

A kampány nagykövetei számára sem ismeretlen a nélkülözés: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász ismét örömmel fogadták el a felkérést, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. „A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek, akik egy felejthetetlen napot tölthettek el a Budapesti Állatkertben. Volt szerencsénk Gergővel részt venni az eseményen és fantasztikus élmény volt látni, hogy milyen jó helyre megy a segítség. Kellenek az ilyen kampányok, ami mögé teljes szívvel oda lehet állni.” – mondta Berki.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van.

Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
OpenCom

Magány az ünnepek alatt: Ne a ChatGPT-vel töltse az ünnepeket

Az ünnepek időszaka sokak számára meghitt, családias hangulatú periódus, másoknak viszont fájón kiélezheti a magány érzését. És igen, bármennyire is cuki társaság tud lenni elsőre egy chatgpt, teljesen jogos a cikk címe: az ünnepek nem arról kell szóljanak, hogy valaki kizárólag egy mesterséges intelligenciával beszélgessen.

Karácsonyi meglepetések az irodába – amit imádnak majd a kollégák

Karácsony közeledtével minden irodában felmerül a nagy kérdés: mivel lehet úgy meglepni a kollégákat, hogy ne csak a kötelező kör legyen, hanem tényleg mosolyt csaljon az arcokra?

Advent: a lassulás művészete egy zajos világban

Ahogy közeledik az év vége, a városok fényei egyre élesebben rajzolódnak ki a korai sötétedésben, és velük együtt megérkezik az advent hangulata is. Ez az időszak eredetileg a várakozásról szólt – arról a csendes, bensőséges állapotról, amikor nem rohantunk, csak hagytuk, hogy megérkezzen az ünnep.

Négynapos munkahét – Feszített tempó vagy több pihenés?

A négynapos beosztás gondolata régóta kering a közbeszédben, de az utóbbi években lett igazán komoly alternatíva. A modell lényege, hogy hétfőtől csütörtökig tartanak a kötelező teendők, napi nyolc vagy tíz órában. A péntek szabad, a hétvége pedig ezáltal hosszabb és regenerálóbb. A kérdés az, hogy ez a gyakorlatban is működik-e, vagy csak egy jól hangzó ígéret.

Miért hallgatunk még rádiót? – A hang, ami mindig visszatalál hozzánk

A streaming, a podcastok és a nonstop pörgő (rövid) videók korában könnyű azt hinni, hogy a rádió már csak poros relikvia, vagy legfeljebb az autózás kísérőzaja. Ez részben igaz is, azonban ennél sokkal izgalmasabb jelenségről van szó, hiszen rengetegen hallgatják ma is szabadidejükben vagy éppen munka közben.