Menü

Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

  • Dátum: 2015.04.13., 08:59

A sikeres tavaly őszi kampány után a Procter & Gamble és a Lidl idén is elindítja közös jótékony célú programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2015 áprilisa és júniusa között a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.  

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolnak 2015. április 7. és június 30. között, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A két jótékony vállalat közös tavalyi programja sikeresen zárult, a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatták 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosították fél évre a melegétel-ellátást. Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját, hogy ezzel is hozzájáruljon a mindennapok megkönnyítéséhez és otthonaik kényelmének megteremtéséhez.

A kampány nagykövetei számára sem ismeretlen a nélkülözés: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász ismét örömmel fogadták el a felkérést, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. „A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek, akik egy felejthetetlen napot tölthettek el a Budapesti Állatkertben. Volt szerencsénk Gergővel részt venni az eseményen és fantasztikus élmény volt látni, hogy milyen jó helyre megy a segítség. Kellenek az ilyen kampányok, ami mögé teljes szívvel oda lehet állni.” – mondta Berki.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van.

Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
OpenCom

Fokozatosság a siker kulcsa

Kisütött a nap, jobb az idő és a legtöbb embernek megjön a kedve ahhoz, hogy sportoljon, esetleg visszatérjen az edzéshez, amit magára hagyott a téli időszak során. Sokaknak a motiváció erre az, hogy a nyári szezonra jól nézzenek ki, azonban még ilyen esetekben is fontos a mértékletesség.

A zene hatása az agyműködésre

A zenehallgatás és zenélés jelentős hatással van az emberi agy működésére és szervezetére. A zene nem egyetlen agyközpont által feldolgozott inger, hanem számos területet aktivál és módosít, beleértve a hallókéreg, a szomatoszenzoros rendszer, a frontoparietális hálózat, az agytörzs és más agyi struktúrák működését is. Ez a komplex feldolgozási mechanizmus magyarázhatja a zenei aktivitás általános kognitív és érzelmi előnyeit.

Te ezeket szoktad takarítani?

Rendben tartjuk a környezetünket, hiszen kellemesebb, egészségesebb a tisztaság, de nem mindegy, hogy odafigyelünk e ezekre a helyekre, dolgokra.

A masszázs hat a testünkre, lelkünkre

Amikor az én drága masszőröm, Marika kezei közé kerülök, szinte ujjászületek és azt érzem, mintha aludtam volna 10 órát, kipihentem egy hetet, megszépültem és 5 évet visszafiatalodtam. Nem túlzok, ilyen módon hat rám. Be is jelentkeztem hétfőre hozzá.

A ballagás pillanatai

Májusban valami véget ér. Elballagnak a végzős középiskolás gyerekek. Nem is annyira gyerekek már talán. A padokat csend öleli körbe, és a falak között még visszhangzik a múlt. Ballagunk. Bár több, mint húsz éve tanárként tekintek rá, mint a ballagási műsor megszervezője és lebonyolítója, ám idén a végzősök búcsúja után a saját nagyfiam is elballag az általános iskolából. A ballagás több mint egy iskolai szertartás,1870 óta tartjuk számon a magyar diákélet egyik legfontosabb rítusaként.