Menü

Idén is folytatja a P&G és a Lidl közös adománygyűjtő programját az éhező gyermekek támogatásáért

  • Dátum: 2015.04.13., 08:59

A sikeres tavaly őszi kampány után a Procter & Gamble és a Lidl idén is elindítja közös jótékony célú programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2015 áprilisa és júniusa között a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt.  

A P&G és a Lidl közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolnak 2015. április 7. és június 30. között, támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljait és segítenek a rászoruló gyermekeknek legyőzni az éhséget.

A két jótékony vállalat közös tavalyi programja sikeresen zárult, a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatták 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosították fél évre a melegétel-ellátást. Most is ezt a programot karolja fel a kezdeményezés, a kampány során összegyűjtött pénzadományon túl azonban idén a P&G tisztító- és tisztálkodási szerekből álló termékadománnyal is támogatja majd a rászoruló gyermekek családját, hogy ezzel is hozzájáruljon a mindennapok megkönnyítéséhez és otthonaik kényelmének megteremtéséhez.

A kampány nagykövetei számára sem ismeretlen a nélkülözés: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász ismét örömmel fogadták el a felkérést, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. „A tavalyi kampány során nem csupán 5 millió forintot sikerült összegyűjteni, hanem az adományozók egy különleges Mikulás-partival is kedveskedtek a gyerekeknek, akik egy felejthetetlen napot tölthettek el a Budapesti Állatkertben. Volt szerencsénk Gergővel részt venni az eseményen és fantasztikus élmény volt látni, hogy milyen jó helyre megy a segítség. Kellenek az ilyen kampányok, ami mögé teljes szívvel oda lehet állni.” – mondta Berki.

A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében.

„Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van.

Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.

A P&G és a Lidl elkötelezett a gyermekek jólétéért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében enyhítsék a rászoruló gyermekek mindennapi gondjait, és új lehetőségeket nyissanak meg nekik a sikeres jövő felé.

Forrás, fotó:
OpenCom

Balesetmentes vezetés nyáron: Tippek a kánikulai utak biztonságához

A nyári kánikula nem kell, hogy balesethez vezessen. Megfelelő előkészületekkel, a jármű állapotának ellenőrzésével és tudatos vezetési szokásokkal biztonságosan élvezhetjük a nyári utakat.

Túlélők a frontvonalon: amikor a szülők visszaszámolnak az iskolakezdésig

A nyár a gyerekeknek a szabadságról, a fagylaltról és a késő estig tartó játékokról szól – a szülőknek és nagyszülőknek viszont gyakran inkább egy maratoni túlélőtúrára hasonlít. Bár imádjuk a gyerekeinket és a nagyszülők is az unokákat meg a közös programokat, augusztus végére sok családban felhangzik a jól ismert mondat: „Mikor kezdődik már a suli?”

Allergia a házi kedvencre – hogyan őrizhető meg az otthon allergénmentesen?

Sok családban a házi kedvencek valódi családtagként élnek velünk, ám sajnos egyre többen küzdenek állatallergiával. Az allergiás tünetek – mint a tüsszögés, orrfolyás, szemviszketés, köhögés vagy akár asztmás rohamok – nemcsak kényelmetlenek, de hosszú távon komoly problémát is jelenthetnek.

Albérlet vagy saját lakás? – Mi éri meg jobban?

A magyar fiatalok többsége előbb-utóbb eljut arra a kérdésre, hogy a saját lakás vagy az albérlet a jobb választás. A válasz nem fekete-fehér, mert mindkét opciónak vannak előnyei és hátrányai is. Ráadásul ingatlant venni jelenleg, mint sokan tapasztaljuk, egyre nehezebb. Az árak magasak, a lakosság nagy része pedig a főváros felé orientálódik, miközben a vidéki területek egyre inkább elnéptelenednek.

Tsundoku – az olvasatlan könyvek művészete

Tsundoku – amikor a könyvek gyorsabban gyűlnek, mint ahogy olvasnánk őket? Igen valami ilyesmiről olvastam a neten a minap.