Menü

BioHair már otthon is

  • Dátum: 2015.04.09., 10:44

Növényi alapú hatóanyagokkal készült, saját márkás hajápoló termékek bevezetésével is ünnepli ötéves fennállásának jubileumát a BioHair.

2015. fontos mérföldkő a márka életében. A megfizethető árakon, időpontfoglalás nélkül elérhető, magas színvonalú szolgáltatásairól ismert BioHair Franchise Hálózat sok újdonsággal készült az 5 éves jubileumra.

A közönség már megismerhette a BioHair frizura, smink és gel lack kollekcióit, amelyeknek alapja a négy évszaknak megfelelő 4 nőtípus lett. Ezek színvilágát úgy alakították ki, hogy a tavasz, nyár, ősz és a tél típusú hölgyek is megtalálják a kollekció hozzájuk leginkább illő kompozícióit. Áprilistól érhetők el a bio hajvágó szalonok polcain a márka otthon használatos termékei, a parabén és GMO mentes zöldalma balzsam, illetve a gránátalma, kiwi, narancs és zöldalma samponok. Ezek az év minden napján lehetővé teszik a természetes hajápolást az otthonokban is.

A fodrászszalon-hálózat induló koncepciója – időpontfoglalás nélküli magas színvonalú szolgáltatás elérhető árakon – olyan sikeresnek bizonyult, hogy már az indulás napján közel félszáz vendég távozott elégedetten az első szalonból, amelyet rövid időn belül 41 újabb egység nyitása követett szerte az országban. Ezekben pár éve vezették be a bejelentkezést szintén nem igénylő expressz manikűr és kozmetikai szolgáltatásokat, majd az ammóniamentes, gőzburás hajfestést, amelynek ideje mindössze 8 perc.

Az 5. születésnap alkalmából a BioHair kollekciós versenyt hirdetett dolgozói között, akik fotópályázaton indulhattak munkáikkal. A legjobb húsz frizurát, öt sminket és öt manikűrt egy látványos show keretében, a születésnapi gálán mutatták be március utolsó hétvégéjén. A legjobb munkák elkészítői értékes nyereményekkel gazdagodtak, a fődíj egy londoni szakmai út és egy kétnapos csapatépítő tréning volt.

További információk a szalonokban és a BioHair honlapján  is találhatók.

Forrás, fotó:
Arvali Group

Zero waste: törekvés egy tisztább jövő felé

A modern világ elképesztő ütemű fejlődése és a fogyasztási szokásai hatalmas mennyiségű hulladékot termelnek. Szinte mindent eláraszt a szemét: a rengeteg visszamaradt PET-palack, a fesztiválok után maradó szeméthegyek éppen csak a felszínét mutatják egy mélyen gyökerező problémának. Túlzó vásárlási szokások, élelmiszer felhalmozás, a termelés határainak figyelmen kívül hagyása – ezek mind olyan jelenségek, amiket tudatossággal el lehetne kerülni.

„A sport öröklődik – De nem a génjeinkben, hanem a példánkban”

Sportos szülők, sportos gyerekek, avagy hogyan adjunk át egészséges szokásokat a következő generációnak?

Nyári táborok: megoldás a szülőknek, élmény a gyerekeknek

A nyári szünet közeledtével sok szülő szembesül az évről évre visszatérő kérdéssel: hogyan oldják meg gyermekeik felügyeletét, miközben ők dolgoznak? A nyári táborok nemcsak praktikus segítséget jelentenek, hanem felejthetetlen élményeket is kínálnak a gyerekeknek.

Különleges fóbiák

A fóbia a görög félelem szóból származik, a pszichiátriában arra a jelenségre utal, amikor valaki félelmet érez bizonyos dolgok iránt. Egyes fóbiák szélesebb körben ismertek, míg másokról talán még sosem hallottunk.

Mit ad a nézőknek a filmzene?

A filmek világa épp annyira szól a hangokról, mint a látványelemekről. A gondosan megkomponált dallamok képesek elmélyíteni a látványt, felerősíteni az érzelmeket, és egyedülálló módon bevonni a nézőt a történetbe. Gondoljunk csak Hans Zimmerre, a Dögkeselyű ikonikus dallamára, vagy éppen a nemrégiben megjelent A brutalista számaira. Vajon hogyan képes a hang és a vizuális tartalom együttese ennyire megragadó élményt nyújtani, és milyen utat járt be a filmzene, mire eljutott a mai státuszáig?