Menü

Hogyan férj bele a báli ruhádba?

Tévhit, hogy a fogyás a súlyvesztéssel egyenlő. Úgy is tudunk formálódni, fogyni, hogy nem veszítünk súlyt. Vagy ha igen, minimálisat. Ez lenne a kívánt módja a szalagavató előtti átalakulásunknak. Sajnos sokan nem úgy szeretnének karcsúbbak lenni, hogy az az egészségüknek ne ártson. Pedig sokkal hasznosabb és tartósabb eredményt is elérhetünk.

Első tipp: a futás csak úgy olvasztja le rólad a felesleget. Ha van még legalább három heted, akkor a legjobb, ha minden nap lejársz egy kicsit futni. Naponta öt kilométer kényelmesebb tempóban, egyre jobban belehúzva csodákat tehet. Nemcsak fogyást eredményezhet, de az állóképességedet is javítja, ráadásul sportosabb leszel, ami később is hasznos lehet.

Második tipp: étkezz céltudatosabban!

Ha kisebb adagokban, lassabban étkezel, akkor tartósabban jól laksz. Tehát, éhezés nélkül, szinte észrevehetetlenül csökkented le az adagjaidat. Még jobb, ha ilyenkor fő étkezésképpen sovány húsokat, halakat fogyasztasz, ami elegendő energiát ad a napjaidhoz, biztosítja a szükséges tápanyagokat, de nem fúj fel. Viszont, ha azt tetvezed, hogy puffasztott rizsen és abonetten fogsz élni, azt sürgősen felejtsd el. Sokkal rosszabbul fogod érezni magad, ha ilyeneket eszel. Vigyél az étkezéseidbe tojásfehérjét, salátákat, hogy a megfelelő vitaminbeviteled is megmaradjon. Ha rendszeresebbé, változatosabbá, de szerényebbé válik az étkezésed, akkor a bevitt energiák jobban hasznosulnak, te pedig karcsúbbá is válhatsz.

Harmadik tipp: szaunázz!

A szauna a sejtek közötti vizet is képes leolvasztani, ezáltal akár két-három centivel is csökkenhet a derékbőséged.

A szalagavatós élményünket sok minden befolyásolja, és ebből az egyik az, hogy mennyire vagyunk elégedettek az alakunkkal. Anélkül is érhetünk el eredményt, hogy szenvednünk kellene. Csak gondolkodjunk előre, és ne sajnáljuk az erőfeszítéseket!

10 000 lépés az egészséghez. Eddig ma mennyi volt?

Hallottuk már néhányszor, hogy aki egészséges és fitt szeretne lenni, annak10 ezer lépést kell megtennie egy nap. Mi ebben az igazság, hogy érhetjük el ezt a lépésszámot, mennyit kell mozogjuk egy nap? „Beszélgessünk” erről kicsit.

Az ugrókötelezés jótékony hatásai

Nem, az ugrókötél nem csak az iskolai tornaórákra való! Egy igazi alakformáló társ, mivel az ugrókötelezés számos jótékony hatással bír. Lehetőséged van szórakoztató módon szálkásítani a testedet a rendszeres ugrókötelezés által, amely vegyíti a kardió és az izomerősítő gyakorlatokat. Ne várj tovább, kezdj bele!

Életveszélyes súlycsökkentő szerek

Ha fogytán a türelmed fogyókúrád során, érthető, ha a gyors siker érdekében a súlycsökkentő szerekhez fordulnál. Többségük biztonságos, és ha betartod a használati utasítást, eredményesen egészíti ki diétádat. Néhányuk azonban olyan összetevőket tartalmazhat, melyek súlyosan károsítják egészségedet.

Pajzsmirigybetegség és sport

Pajzsmirigybetegségnél egyáltalán nem tilos a sporttevékenység, sőt! sokat javíthat az életmódváltással együtt elkezdett és rendszeresen végzett testmozgás. Pajzsmirigybetegségnél nemcsak az életmódváltás fontos, néhány mozgásforma segítséget jelent.

SMR henger. Aktuális divatkellék, vagy hatékony sporteszköz?

Az SMR, vagyis self-myofascial release roller, egy henger, melynek lényege, hogy tulajdonképpen egy kötőszöveti önmasszázst végezhetünk vele, a letapadt izmok fellazítására szolgál. Aktuális divatkellék, vagy hatékony sporteszköz? Hogyan kell használni és mik azok a trigger pontok?