Koszos hatású farmer és cipő egy vagyonért?
- Dátum: 2024.04.19., 11:58
- Martinka Dia
- képek:pexels.com
- bizarr, divat, farmer, Jennifer Lopez, jótékonyság, kifakult, kopott, koszos hatású, luxus, spórol, stílusirányzat, szponzor, Sztárok, trend, vagyon
A minap olvastam, hogy Jennifer Lopez egy piszkos, de elképesztően drága farmerban járta New York utcáit. A művésznőről tudjuk, hogy szereti kipróbálni és megmutatni az újabbnál újabb stílusirányzatokat, ám ezúttal lehet, hogy kicsit túllőtt a célon?
Egy koszos farmerban járta New York utcáit, amelynek ára megdöbbentő.
Az biztos, hogy Jennifer Lopez mindig szereti valami stílusváltással lenyűgözni a rajongóit, s úgy tűnik ezúttal egy koszos farmerre esett a választása. A megkopott, kifakult és foltosnak darab 620 dollárba, azaz körülbelül 223 ezer forintba került.

Szakértők szerint nem újkeletű a hölgy ötlete, ugyanis a “piszkos farmer-trend”, amely homokosnak vagy koszosnak tűnik az utóbbi években újra visszatér majd a divat világába.
Sok hírességnek a pénz nem akadály. Óriási luxusvillákban laknak, milliós tervezői ruhákat hordanak és az égvilágon semmire nincs gondjuk. Ma már bármit megvehetnek maguknak, ha igazi álomruhában szeretnének tündökölni, akkor azt is. Mi általában meglepődünk ezen az összegen, de nekik ez a legtöbb esetben meg sem kottyan, gondoljunk csak a világ legdrágább ruhájára, amely Marilyn Monroe ikonikus darabja volt és 4,6 millió dollárt ért, s most úgy tűnik a sztárok a koszos hatású farmerért, cipőért képesek vagyonokat kiadni.
Bizony nemcsak a kopott-koszos hatású farmer a divat, hanem egyéb bizarr divatötletek is léteznek, például fenékvillantó farmer és sáros hatású mellény. A nem mindennapi ruhadarabok között népszerűek a rojtokból, cafatokból álló farmerek, a koszos hatású felsők és zoknik, de a sáros mellény is vezeti a népszerűségi listát, s a sztárok nem haboznak ezekre vagyonokat elkölteni.
Érdekesség, hogy a mértéktelenül vásárlókkal szemben vannak a kifejezetten spórolós sztárok, akik a fogukhoz verik a garast, s bár nincsenek rászorulva, mégis nagyon megnézik, hogy mikor és mire költenek. Talán nem is hinnénk, mennyi mindenre sajnálják a pénzt!
Sarah Jessica Parker például – bár megtehetné – mégsem tartozik a féktelenül költekezők közé. Kihasználja a szponzorai adta lehetőségeket és kifejezetten szeret használt ruhákat vásárolni.

A különc megjelenésű Lady Gagáról úgy hírlik, hogy rendszerint kedvezményekre jogosító kuponokkal megy a szupermarketekbe, hogy ezzel is spóroljon, állítólag igazi „kuponkirálynő” a dúsgazdag művésznő.
Madonna a pop királynője és egyben a leggazdagabb énekesnő, ám gyermekét mégis úgy neveli, hogy értékelje a pénzt: a lánynak magának kell megkeresni az albérletére való összeget, és elvárja tőle azt is, hogy megálljon a saját lábán.
Szerencsére a legtöbb sztár a luxus életük mellett sokat áldoz jótékonyságra is, a bevételükből fordítanak jótékony célokra is, támogatnak kutyaotthonokat, menhelyeket, segítenek beteg gyerekeket, gyerekotthonokat, árvaházakat és gyerekkórházakat is.
ChatGPT mint „új terapeuta”?
Az elmúlt években a mentális egészség témája soha nem látott figyelmet kapott. Egyre többen beszélnek nyíltan szorongásról, depresszióról, önismeretről és terápiáról, ami alapvetően pozitív társadalmi változás, ám megjelent egy új jelenség is: sokan pszichológus vagy pszichiáter helyett mesterséges intelligenciához, például a ChatGPT-hez fordulnak lelki problémáikkal.
Dolgozni az ünnepek alatt
Karácsonykor én dolgozom egy rádióban, szilveszterkor a férjem szolgál a tűzoltóságon. Az ünnepi időszakot legtöbben a pihenéssel, a családi együttlétekkel és a feltöltődéssel azonosítjuk. Ugyanakkor sokak számára a karácsony vagy a szilveszter nem a szabadságról, hanem a munkáról szól.
Egy alma, nálunk idén tizenhárom szelet – egy régi magyar szokás üzenete
A karácsony előtti napokban sok családban kerül elő újra egy-egy régi magyar szokás, amely talán egyszerűnek tűnik, mégis mély jelentéstartalommal bír. Ilyen a szenteste felszeletelt alma hagyománya is, amely generációkon átívelve őrizte meg helyét az ünnepi asztalon.
Karácsonyi dalok történetei – magyar és világsikerek a fenyőfa alatt
A karácsonyi zenék minden évben ugyanazokat az érzelmeket hozzák felszínre: meghittséget, nosztalgiát, közösségi élményt. Kevesen gondolunk bele, hogy ezek a dalok nemcsak hangulatot teremtenek, hanem évszázadokon átívelő történeteket is hordoznak – Magyarországon és a világ más részein egyaránt.
A karácsony üzenete a rohanó világban
A karácsony minden évben különleges megállót jelent az idő sodrásában. Miközben a hétköznapokban határidők, értesítések és elvárások irányítják figyelmünket, az ünnep csendes, mégis határozott módon emlékeztet arra, hogy léteznek értékek, amelyek túlmutatnak a mindennapi teljesítménykényszeren.