Egy jó weboldal titka
- Dátum: 2023.12.05., 06:31
- Udvari Fanni
- képek: pexels.com
- cég, design, fejlődés, felület, időtöltés, profil, szerkesztés, weboldal
Általánosságban elmondható, hogy akkor szokott magas látogatói szám mellett nagy bounce rate előfordulni, ha valami nem működik jól. Ebben az esetben érdemes a weboldalnál kezdeni a probléma felderítését.
Nincs is annál örömtelibb egy vállalkozó életében, amikor sok tervezés, szervezés, egyeztetés és számtalan munka után elkészül a weboldala, azonban az álomkép itt véget ér, hiszen egy weboldal ennél sokkal több energiabefektetést igényel: frissítések, további karbantartás és tartalom csere vár Rád, mint tulajdonosára. Honnan tudod, hogy a weboldal korszerűsítés szükségessé vált? Szánj a reggeli kávé mellett egy kis időd az alábbi cikkünkre!

A weboldalad lehet, hogy szuper designal, menő fotókkal és trendi szöveggel van ellátva, viszont ha nem reszponzív akkor egy fabatkát sem ér!
Azaz minden eszközön – mobil, tablet, laptop, pc – optimálisan kell megjelennie, rugalmasan alkalmazkodnia a képernyőmérethez és a legjobb felhasználói élményt nyújtania.
Miért fontos ez? Biztosan veled is sokszor előfordult már, hogy éppen böngészted a Facebook-ot, láttál egy megkapó hirdetést és AZONNAL le is csapnál rá, de nem szeretnéd bekapcsolni a laptopot, hogy meglátogasd a weboldalt, ugye? A telefonoddal pár kattintással már véghez is viszed a missziót!
Ahogy már ódivatúvá vált a trapéznadrág és a neccharisnya, úgy a weboldal kiegészítők „divatja” is változik. Eljárt az idő a flash alapú webhelyek és a java bővítmények felett!
Ha a te weboldalad, még mindig a fent említett kettő egyikén fut, akkor érdemes újra gondolnod, hiszen az sosem jó ómen, ha a felhasználó csak akkor tud megtekinteni egy weboldalt, ha különböző programot vagy bővítményt kell telepítsen hozzá. Ugye te sem szeretnél emiatt forgalomtól elesni?
Egy weboldal alapköve, hogy a legfrissebb adatok szerepeljenek rajta, gondolunk itt az alábbiakra: telefonszámok, amiken elérhetik a céget az ügyfelek/vásárlók, cím, friss fotók esetleg bemutatkozás a kollégákról. Ezentúl pedig már csak az érdekes tartalom közvetítésére kell koncentrálnod, aminek a folyamatosan frissülő blogod csodás színteret adhat.
Ahogy a szem a lélek tükre, úgy a weboldal pedig cégedé, így az egyik legfontosabb marketing eszközöd is egyben.

A cég profilja évek alatt változik, fejlődik és csiszolódik, előfordulhat, hogy a vállalkozás keretén belül más területtel is foglalkozni kezdesz, új profilt alakítasz ki, megújul a portfóliód stb…
A fejlődés mindig csodálatos egy vállalkozás életében, ám a sürgés-forgás és számtalan teendő közepette egy valamiről nem szabad megfeledkezni: a weboldal reflektáljon a változásokra, fejlődjetek közösen, mert az egyik legfontosabb kommunikációs csatorna esetében engeded el a gyeplőt!
Még ha minden szuperül is működik, jó eredményeket generál előfordulhat, hogy nincs meg a tökéletes „match”. Ebben az esetben érdemes átgondolni a designt, a felépítést és újra elkezdeni tervezgetni, hiszen, ha nem lesz köztetek szerelem, akkor a vele való időtöltés sem lesz zökkenőmentes és csak egy plusz kipipálandó feladattá válik a napi to do listán, ahelyett, hogy élveznéd a saját weboldalad fejlesztését.
Kutyák ovisa és szállodája – minden, amit a napközikről és panziókról tudni kell
Ha valaha is előfordult, hogy egész nap dolgozott, és közben azon gondolkodott, vajon mihez kezd otthon egyedül a kutyája, akkor érdemes megismerkednie a kutyanapközi és kutyapanzió szolgáltatásokkal. Ezek a lehetőségek kifejezetten azoknak a gazdiknak szólnak, akik szeretnék biztosítani kedvencük számára a megfelelő gondoskodást és társaságot akkor is, amikor éppen nem tudnak velük lenni.
„Hygge” – a dánok boldogságának egyik kulcsa
Ahány nép, annyi szokás, legyen az gasztronómia, orvoslás, vagy életfelfogás. A dánok ezutóbbiban kifejezetten jók, de hogyan csinálják?
Óraátállítás – kinek áldás, kinek átok?
Október végén ismét elérkezik az idő, amikor egy órával visszaállítjuk a mutatókat, és ezzel hivatalosan is átlépünk a téli időszámításba. Sokan örülnek a plusz egy óra alvásnak, de a valóságban ez a látszólag apró változás sokkal több szervezetet megvisel, mint gondolnánk.
Hétköznap vagy mindennap? A munkarendek harca a 21. században
A modern multi cégek korszakában egyre több vita bontakozik ki arról, hogy melyik beosztás szolgálja jobban az ember és a gazdaság érdekeit. A klasszikus, állandó 8–4 és 9–5 rendszer, vagy a rugalmasabb, akár hétvégi műszakokat is magába foglaló struktúra. Bár mindkettő ugyanarra a 8 órára épül, a különbség nemcsak az órák számában, hanem az életstílusban és a mentális hatásokban is rejlik.
Miért kedveljük azt, amit ismerősnek érzünk?
Nap mint nap információk milliói bombáznak bennünket. Hírek, reklámok, arcok, dallamok, bejegyzések és üzenetek váltják egymást a szemünk előtt. A legtöbbre talán nem is figyelünk tudatosan, mégis beépülnek a fejünkbe. Azonban miért van az, hogy egy idő után elkezdünk kötődni azokhoz a dolgokhoz – akár egy tárgyhoz, egy emberhez vagy épp egy zenéhez –, amelyek rendszeresen felbukkannak a mindennapokban?