Mindennapi vásárlással a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzemeltetéséért
- Dátum: 2017.07.12., 21:22
- baleset, drogéria, gyermekbaleset, kampány, Magyar Vöröskereszt, P&G, Procter & Gamble, Rossmann, támogatás, társadalmi kezdeményezés, Új hősök, Új hősökre van szükség, vásárlás, vér, véradás, véradóhely, véradókamion, vérellátás, Vöröskereszt
A Magyar Vöröskereszt véradókamionjának üzembe helyezése óta több mint 40.000 ember nyújtotta itt segítő karját véradásra, ez azt jelenti, hogy már 18.000 liter vért gyűlt össze a kamion segítségével. Most mindennapi vásárlással támogathatjuk a kamiont.
A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el. A segítséget nyújtó hősök 2017. július 31-ig csatlakozhatnak a kezdeményezéshez.
A kampány méltó folytatása annak a jól működő partnerségnek, amelynek részeként a P&G tavaly elnyerte a Vöröskereszt “Év Adományozója” kitüntetését.
A véradókamion kiemelt szerepet kap a mindennapi munkákban, segítségével olyan emberekhez is eljuthatunk, akik számára az átlagosnál nagyobb idő- és energia befektetést igényelne egy kijelölt véradóhelyre elmenni. A Magyar Vöröskereszt kiemelt feladata, hogy minél több fiatal véradót mozgósítson, ezért is örülünk minden olyan kezdeményezésnek, ami a fiatal korosztályt, az „új hősöket” célozzák, mindezt a véradókamion bevonásával. A P&G nem véletlenül kapta meg tavaly tőlünk az „Év Támogatója” elismerést – sorozatos támogatásukkal olyan célokat érhettünk el, amelyek sok-sok ember mindennapi életét teszi élhetőbbé.” – mondta el Kardos István a Magyar Vöröskereszt igazgatója.
A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A most útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Rossmann és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit a magyar emberek életének támogatásával. A Magyar Vöröskereszt „Év Adományozója” 2016 kitüntetése egy olyan elismerés, amire nem csak mi – a vállalat dolgozói és partnerei- lehetünk büszkék, hanem mindazok a vásárlók is, akik hozzánk csatlakozva segítettek jobbá tenni az emberek mindennapjait.” - mondta Matej Podobnik, a P&G Magyarországért felelős vállalati kommunikációs menedzsere
A P&G és a Rossmann a Magyar Vöröskereszt véradókamionjának támogatására indította el az „Új hősökre van szükség” kezdeményezést. Július 31-ig minden Rossmann üzletben és a Rossmann Online Drogériában megvásárolt Blend-a med és Oral-B fogápolási, Pantene hajápolási, Discreet, Naturella és Tampax női higiéniás, és Old Spice férfi szépségápolási termék megvásárlása hozzájárul a program sikeréhez. A kijelölt márkák esetében minden elköltött 100 forint után 1 forint a Magyar Vöröskereszthez jut el.
A program kulcsfontosságú partnere a Rossmann, Magyarország egyik vezető kozmetikai áruházlánca.
A Rossmann nyitott a különböző társadalmi kezdeményezésekre. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak majd a programhoz, hiszen a kampány menete igen egyszerű: mindennapi bevásárlásunkkal, egy kis figyelemmel, szinte észrevétlenül is segíthetünk –tette hozzá Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.
A nyár beköszöntével sem csökken a vérellátás biztosításának jelentőssége, mi több, rendőrségi statisztikák szerint a gyermekbalesetek száma július-augusztus időszakban kétszer olyan magas, mint február-márciusban. Pontosan ezért kiemelten fontos, hogy felkészüljünk a bajba jutottak megsegítésére a hazai vérellátás támogatásán keresztül.
Bővebb információ: www.ujhosok.hu
Toxoplazmózis, amit érdemes tudni

Főleg kismamák ismerik ezt a kifejezést, pedig másokra is veszélyt jelenthet. Nézzük, mit tudunk róla.
Képernyőhasználat és szemromlás – Hogyan óvhatjuk látásunkat a digitális korban?

A modern világban a képernyők – legyen szó számítógépről, tabletről vagy mobiltelefonról – mindennapjaink szerves részévé váltak. Munka, tanulás, szórakozás és kommunikáció szinte elképzelhetetlen nélkülük.
Nyirokterápia – A szervezet öntisztító rendszere

A nyirokterápia egy olyan természetes, manuális kezelési módszer, amely a nyirokrendszer működésének serkentését szolgálja. A kezelés célja a nyirokfolyadék áramlásának javítása, a pangások megszüntetése, valamint a méreganyagok elszállításának elősegítése a szervezetből.
Véradás: nagyszerű hősök hétköznapi tette

Magyarországon naponta körülbelül 1600-1800 véradóra van szükség ahhoz, hogy a kórházak biztonságosan el tudják látni a betegeket. A véradás nemcsak egy egyszerű, alig fél órát igénylő cselekedet, hanem valódi életmentés.
A hyaluronsav főbb hatásai

A hialuronsav fő feladata a víz visszatartása, így szöveteink hidratáltak maradnak. Legnagyobb mennyiségben a szemekben, a bőrben és kötőszöveteinkben található meg. A szervezet természetesen képes előállítani a számára szükséges mennyiséget, de az öregedés, környezeti tényezők és életmód hatására a hialuronsav szintje csökkenhet.