Menü

Az egyszerű és nagyszerű tojásos nokedli

Tojásos nokedli fejes salátával nagyszerű ebéd lehet tavasszal, még akkor is, ha nem hangzik különleges eledelnek. Merthogy mind fogyaszthatóság, mind elkészítés szempontjából könnyű ételről van szó, és a fejes saláta nemcsak ízletes kiegészítője lehet az ebédnek, hanem hasznos vitaminforrás szervezetünk számára.

A fejes saláta az egyik legrégebben termesztett zöldségnövényünk, mely jelentős C- vitamin forrása lehet szervezetünknek, ezenkívül B-vitamint, karotint, és foszfort is tartalmaz. Jó hatással van a gyomorműködésre, és fokozza a vörösvérsejtek képződését is. Tavasszal főleg hasznos lehet szervezetünk számára, hiszen a téli időszak alatt vitaminkészletünk igencsak kiürül.

De nézzük tovább ajánlott ebédünk további értékes összetevőit! A tojás szintén egy értékes táplálék. A tojás ásványi anyagokban, fehérjékben és vitaminokban gazdag. B-vitamin mellett tartalmaz A, D, és E vitamint is.

Tehát ha nincs ötletünk, ehhez a menühöz bátran nyúljunk, mert egyszerű és egészséges. A nokedli persze jelentős szénhidrát bevitelt jelenthet, de ha fehér liszt helyett, teljes kiőrlésű lisztet használunk, akkor még inkább egészségesebbé tehetjük ebédünket.

Vigyázzunk az E-számokkal!

Mennyire ismerjük az élelmiszer adalékok listáját? Megnézzük az összetevőket, amikor vásárolunk?

A tiszta juharszirup jótékony hatásai

A juharszirupot az amerikai indiánok csak’’édesvíznek’’ nevezték. Manapság már leginkább a mézhez hasonlítjuk. Édes íze ne tévesszen meg senkit, ugyanis egészséges és nem terheli meg annyira a szervezetet sem. Az emberi szervezetre számtalan jótékony hatást képes kifejteni!

A krumpli különleges „unokatestvére”: az édesburgonya

Köretnek, főételnek, de még rágcsálnivalóknak is tökéletes a manapság nagy népszerűségnek örvendő édesburgonya.

Edzés utáni regeneráló ételek

Sokszor téma mi legyen egy megfelelő menü ebédre, vagy milyen egy diétás vacsora, mit esznek sokan tápláló reggeliként, azonban nagyon lényeges megtervezni, hogy mit eszünk sportolás, edzés után.

Füge áldásos hatásai

A füge nagyon gazdag béta-karotinban, A-,C-,E-, és K-vitaminban, kalciumban és más ásványi anyagokban. Összegyűjtöttünk 14 érvet, hogy miért lenne érdemes beépítened az étrendedbe.