Menü

Sétáltass kutyát!

Kutyát tartani nagy felelősség, de a kapott szeretet a többszöröse. Sokan nem élhetik át, mert esetleg anyagi helyzetük vagy a főbérlő esetleg más, külső tényező nem engedi. Nekik ajánlunk egy megoldást.

Akinek van vagy volt kutyája vagy bármilyen más házi állata, az tudja, mennyi szeretetet tudnak adni ezek a kis lények. Vannak, akik ezt külső körülmények miatt nem élhetik át, nekik lehet jó megoldás a menhelyi kutyasétáltatás.

Azon kívül, hogy a lelkünket simogatjuk ezzel a csodával, a menhelyi kutyusokkal is jót teszünk, hiszen nekik is kell a mozgás, az ott dolgozó önkéntesek pedig nem feltétlenül tudnak minden kutyával annyit és úgy foglalkozni, ahogy ők szeretnék, és amennyit a kutyusok igényelnének.

Nagyon hálás feladat és nem csak a kutyák, de az önkéntesek is megköszönik, ha segítünk nekik, arról nem is beszélve, hogy ha esetleg változnak a körülmények, akár örökbe is fogadhatjuk valamelyik kedvencünket.

Fotó:
pixabay.com

Esküvői szokások és hiedelmek

Talán még nincs itt szezonálisan az esküvők ideje, de a tavasz, nyár beköszöntével elérkeznek ezek a jeles napok is. Aki ismeri az esküvővel kapcsolatos népi hiedelmeket, az tudja, hogy az esküvőket számos babona övezi.

Elhíznak a gyerekek az online világban?

Az otthoni tanulás, home office, online lét bizony kedvez a túlsúly megjelenésének. Kevesebbet mozgunk mi is és a gyerekek is, a testnevelés órák hiányoznak, gép előtt ülünk, a kamaszok nagy többsége egész nap a szobájában kuksol. Valóban sokat híznak a járvány idején a gyerekek?

Az alacsony vérnyomás hatásai

Az alacsony vérnyomás a génekbe van bekódolva. S ha nem okoz nagy gondot, az alacsony vérnyomásra, csak a vérnyomás mérésénél jönnek rá.

A sikeres vállalkozás titkai

A legjobbnak vélt ötlet a zsebünkben, elegendő forrás a számlánkon, lelkesedésünk töretlen, belevágunk egy saját vállalkozásba.

Y és a Z generáció a munkaerőpiacon

A vállalatok folyamatosan keresik az ideális megoldást a fiatal tehetségek kiválasztására és megtartására. Az igazi kihívás a cégek számára – még úgy is, hogy az Y és Z generációs munkavállalók egyre többen vannak a munkaerőpiacon – a tehetségek megszólítása és érdeklődésének felkeltése a szervezet és a munka világa iránt.